GreekEnglish (UK)

Ελληνική Εταιρία Προστασίας
& Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων-ΕΛΕΠΑΠ

.

Η ΕΛΕΠΑΠ συμμετείχε στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης  με την παρουσίαση της ειδικής παιδαγωγού της ΕΛΕΠΑΠ κα Γεωργίας Τζίφα,
με τίτλο «Πρώιμη Παρέμβαση παιδιών σε παιδιά με Εγκεφαλική παράλυση: Καλές εκπαιδευτικές πρακτικές» που πραγματοποιήθηκε από τις 15-18 Ιουνίου 2017.  
To συνέδριο διοργανώθηκε  από το  Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και τον Ομότιμο Καθηγητή κ. Γιάννη Παπαδάτο,  υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Σκοπός του συνεδρίου ήταν  η παρουσίαση πρόσφατης θεωρητικής, όπως και εφαρμοσμένης έρευνας σε θέματα εκπαίδευσης  και ψυχολογίας,  όπως επίσης, η διατύπωση προτάσεων για το μέλλον της εκπαίδευσης στη χώρα μας και η παρουσίαση ερευνητικών και παιδαγωγικών  εμπειριών από διακεκριμένες προσωπικότητες στο χώρο.
 
Κεντρική θεματική του Συνεδρίου ήταν:  η «Εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων στην Ελλάδα», αλλά παρουσιάστηκαν και ομιλίες που αφορούσαν θεματικές ενότητες όπως:
  •     Μελέτες για την εγκεφαλική πλευρίωση της γλώσσας και του συναισθήματος                                             
  •     ΔΕΠ-Υ
  •     Παραβατικότητα στην παιδική και εφηβική ηλικία
  •     Σχολική ηγεσία και σχολικό όραμα
  •     Αυτισμός                                                                                                               
  •     Κινητικές αναπηρίες
Στην ενότητα των κινητικών αναπηριών εντάχθηκε η ομιλία της Ειδικής Παιδαγωγού Γεωργίας Τζίφα ,στην οποία παρουσιάστηκαν διαφοροποιημένες εκπαιδευτικές πρακτικές ,προσαρμοσμένες σε προτεινόμενα   προγράμματα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας ,Έρευνας  και Θρησκευμάτων. Όλο το υλικό αναφέρεται στην Ιστοσελίδα prosvasimo.gr στο πρόγραμμα «Σχεδιάζω για όλους».
 
Τα προσαρμοσμένα  προγράμματα προσχολικής αγωγής, που παρουσιάστηκαν στο Συνέδριο και πραγματοποιήθηκαν πέρυσι στην «Κίτρινη τάξη» της ΕΛΕΠΑΠ, είχαν στόχο:
  •  τη βελτίωση της μνήμης, συγκέντρωσης
  •  τη γλωσσική ανάπτυξη και καλλιέργεια αφηγηματικής δομής
  •  την εμπλοκή γονέων στις σχολικές δραστηριότητες
  •  τη βελτίωση οπτικοκινητικού συντονισμού και (προ)μαθηματικών δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία και χρήση έντυπου από την Ειδική Παιδαγωγό της τάξης .
Η χρήση και ενσωμάτωση των Προσαρμοσμένων Προγραμμάτων για το Νηπιαγωγείο στα παιδαγωγικά μας  προγράμματα, είχε θεαματικά αποτελέσματα στη βελτίωση δεξιοτήτων των παιδιών μέσω βιωματικής και συνεργατικής μάθησης. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποτέλεσε αντικείμενο μεταπτυχιακής εργασίας της Ειδικού Παιδαγωγού Γεωργίας Τζίφα και  εγκρίθηκε να παρουσιαστεί στο 7ο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης .
Στην ομιλία τονίστηκε το έργο της Πρώιμης Εκπαιδευτικής και Θεραπευτικής Παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ και η συμβολή των αποτελεσματικών πρώιμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων  στην επιτυχημένη σχολική και κοινωνική ένταξη.
 
Ath-7osynedrioepistimon
εΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥς ΜΕΓΑΛΟΥς ΕΥΕΡΓΕΤΕς ΜΑΣ
supportersupportersupportersupportersupportersupporter
supportersupportersupportersupportersupportersupporter
supportersupportersupportersupportersupporter